[email protected]  ·   +18885740580 (Salg)  ·  Salgschat  ·  Kundeområde

Bestillingsregler

MyAmplifiers bryr seg om kundene og deres opplevelser av å samarbeide med oss. I bestillingsprosessen kan det oppstå ulike situasjoner som utfordringer med å gjennomføre bestillingen eller motta pakken. Hos Myamplifiers har du rett til å kansellere bestillingen din innen 24 timer.

Hvordan avbryter du bestillingen din?

  1. Kontakt vår supportavdeling - [email protected] innen 24 timer etter bestilling
  2. Ta med i e-posten din bestillings-ID og en kort beskrivelse av oppståtte utfordringer.
  3. Hold kontakten med salgskonsulenten vår for å finne løsninger på en oppstått problemstilling (pengene tilbake eller bytte av modellen).
  4. Følg instruksjoner som er gitt av vår supportansvarlige.
  5. Vent på tilbakebetalingen til det samme kortet eller bankkontoen som ble brukt ved gjennomføring av kjøpet.

    I de tilfellene når avbestillingen finner plass i god tid før frakten, kompenserer vi 95% av summen, de øvrige 5% blir trukket av bankene som gebyr for gjennomførte banktransaksjoner.

    Vi sender deg en bekreftelse på når varen er sendt. Etter at du har mottatt pakken, følg de angitte anbefalinger av vår salgskonsulent som skal bistå deg i både returprosessen og tilbakebetalingsprosessen eller erstatningsprosessen. For ytterlige spørsmål vedrørende kansellering, kontakt oss.

Har du problemer med mobildekningen?
Vi fikser det for deg!
Komfortabel og stabil mobildekning er bare noen få klikk unna. Informer oss om problemet og få profesjonell hjelp

Alt du trenger å gjøre er å ta kontakt med våre kvalifiserte ledere, og du vil glemme nettverksproblemer en gang for alle!

[email protected],    +18885740580 (Salg),    Salgschat

Søk etter modellnavn